lørdag 10. april 2010

Vår

Så er det vår, og snart sommer. Da planlegger vi for andre aktiviteter. Frihet er et begrenset gode. Minner fra påskens fjellturer er gode å ha.

Men jeg elsker å leke med frisbee, og noen ganger tar vi sjansen, og leker selv om den magiske datoen er passert. Marit har kjøpt en ny; Kong Flyer frisbee. Hun trodde nok jeg skulle bli veldig glad for den, men det ble jeg ikke. Vi skulle nemlig begynne å trene inne. Gå tilbake til de grunnleggende tingene i appotering. Å holde fast er da en kunst. Kjedelig spør du meg. Når jeg har hentet "greia", kommet tilbake, og levert vil jeg ha godbiten min uten noe mer dill-dall.


Så her sitter jeg da med det nye vidunderet i tannvennlig narturgummi. Jeg skal nå gi denne frisbee-greia en ny sjanse utdørs. Så får vi se om den er like morsom som min gode gamle.

Ellers er det Rallylydighet som står på vårprogrammet. 1. maihelga kommer det en proff instruktør fra Narvik som heter Roy Helge Olsen. Han skal holde kurs for oss. Og gjett om vi gleder oss; dette er garantert noe for Maritmor og meg! Det er forresten enda noen plasser igjen på kurset så dersom noen av mine venner har lyst til å være med så kom igjen. Dette er utfordrende moro for to- og firbeinte.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar