lørdag 24. april 2010

Storsjarmøren Teodor


I dag traff vi Teodor, og endelig fikk Marit ta et bilde. Teodor traff vi i vinter, og han logret seg inn i Marit sitt hjerte. En sånn en burde jo ikke være noe for oss. Så da jeg var i kennel i januar brukte jeg første formiddagen til å se på utvalget av kavalerer. Jeg bestemte meg fort for en cavalier, og da vi skulle inn etter første uteøkta flytta jeg bare inn til han. Vi hadde ei fin uke sammen, og jeg hadde det bra i kennel! Etter det var konklusjonen klar - en sånn kavaler kunne vi godt tenke oss i familien. Kommer tid, kommer .... kanskje en hund til.

2 kommentarer:

  1. Heia Dina :-) Så artig å få kom med på bloggen din, - og så fiin vi var på bildet :-)Ja, sjarmere mennesker er mitt "varemerke". Blir kalt gatas sjarmør der jeg bor :-)Håper du får deg en kavaler snart og at det blir en fin cavalier som jeg også kan bli venn med. Voff,voff hilsen Teodor. Matmor Rita hilser til deg og Marit :-)

    SvarSlett
  2. Så trivelig at du og Rita fant veien til min blogg. Marit blir så glad når hun treffer deg, Teodor. Da drømmer hun alltid om en ruby-gutt. Jeg har hørt at utfordringen heter løpetid. Ja, jeg skjønner ikke hva som er problemet. Disse menneskene lager så mange komplikasjoner, synes nå jeg. Håper vi ses snart igjen.

    SvarSlett