torsdag 29. april 2010

Torsdagstur

Endelig en dag med klarvær. Det kom 5 riesen og meg til Torsdagsturen. Vi hadde som vanlig en trivelig tur langs havna, og ut på moloen. I dag var far med. Han skulle være fotograf, men ble borte. Neste gang tar vi med halsbånd og kobbel sånn at han klarer å holde følge med flokken.

Trivelig å gå langs moloen en lys og fin ettermiddag.

Her er jeg, Zaico, Mia, Zappa og Sara med våre tobeinte. Tobias var gått hjem for å delta i bursdagsfeiring.

Vi har gått gjennom Glasshuset, og fortsetter oppover gågata.

Enhver familie må ha en hund!

Så avslutter vi turen med en prat utenfor det som engang var "Corner - cafe".

2 kommentarer:

  1. Så moro å gå flokktur. Det gjør jeg alt for lite av. Men ofte er vi to vofser som går på tur sammen: Lilly og meg. Og da har vi alltid med menneskene våre slik at de ikke roter seg bort. Jeg har nesten alltid daxepappa i bånd, jeg. Vil jo ikke at han skal rote seg bort slik din far gjorde...

    SvarSlett
  2. Schnauzergruppa mi har fast torsdagstur. Sosialisering kaller de det. Du er heldig som har Lilly. Hun høres ut som ei alle tiders turvenninne. Også må det være fint å klare og holde hele flokken samla. Marit klarer med meg. Vanligvis klarer hun far også. Men noen ganger surrer han fælt med det fotoapparatet. Godt at luktesansen hans er god for han pleier å finne oss igjen.

    SvarSlett