søndag 18. april 2010

Søndagstur

I dag skulle vi ha en vanlig søndagstur, mine to mennesker og jeg. Så traff Marit en Riesen hun ble kjent med i vinter. Og da ville hun ha den med på vår tur. Marit ble sjarmert av denne riesendama, og da synes hun at vi kunne bli kjent med hverandre. Disse menneskene er jo litt dumme for hunder blir ikke venninner; nemlig! Vi tok turen rundt Bodin leir, og var på jordene. Vi firbeinte snuste, og alle fire gikk på tur sammen. Vi hadde det fint, og dannet en liten flokk som holdt sammen. Når Akita er flyttet til vårt nabolag kommer vi sikkert til å se mer til henne.


2 kommentarer:

  1. Hei på deg - og takk for hyggelig besøk på bloggen min. Ser du får fine turer du også. Jeg har lagt opp link til bloggen din på siden min. Håper det er OK. Kommer innom igjen om ikke så lenge jeg .....

    SvarSlett
  2. Så hyggelig å høre fra deg. Det er trivelig å ha litt kontakt med andre hunder,og særlig Schnauzere, som ytrer seg på nett.

    SvarSlett