onsdag 21. april 2010

Ut på tur, aldri ....

Nei, sur er jeg ikke. Men i dag lurte jeg på om ikke turen ville bli for strevsom. Jeg holdt god avstand til mennesket som la i vei mot fjellets topp. Heldigvis har Bodømarkas venner satt opp benker sånn at damer som meg får en hvil i bakken.


Endelig på toppen av Veten. Her poserer jeg med utsikt mot Landegode.


Retningsskiva på toppen som viser vei til mange andre fjelltopper. Jeg ser mot Lofoten.


On the top of.... Bodø

Hurra, Aiko er kommet! Dagen er reddet, og alle sorger er glemt. Jeg trives sammen med en sånn kjekk gutt. Nå kan vi være flere sammen på tur, og da blir det mer sosialt og trivelig.


Fjellklatreren Dina!


Aiko og jeg før vi begynner på nedturen. Vi fikk være uten bånd hele turen. Men fotografen skravlet, og bildene uteble. Sånn kan det gå. Håper Aiko kommer, og går flere turer meg meg. Han er nemlig superkjekk!

2 kommentarer:

  1. Ojj så fine bilder av en fin dame på en flott tur! Der skulle jeg likt å vært! For en utsikt og så klar lufta virker. Tror sikkert jeg kunne lukte fish og chips helt fra Engeland, jeg. Eller noe anna snadder fra Færøyene eller Grønland eller noe. Lurer på hva hundene der får å spise? På Island tror jeg de spiser aske, så mye som jeg hører om det for tiden...

    SvarSlett
  2. Hei igjen, og takk for at du ser innom meg. Skal du ut å reise siden du undres over hva som serveres i andre land? Jeg er blitt en ordentlig nordlening, og trives best her. Men fisk spiser jeg ikke. Tror ikke det er vanlig kost der jeg kommer fra.

    SvarSlett