onsdag 30. mai 2012

Å vente....


Nå skal vi på tur - jippi! Det er midt på dagen, og Frost og jeg er fulle av energi. Bur- og bildør er lukket opp, men vi har ennå ikke fått lov til å komme ut. Frost vil gjerne være førstemann ut av bilen, men jeg pleier å få mitt "værsågod" først. Det som er helt sikkert er at vi venter - utålmodig. Det er visstnok farlig å hoppe ut på vei eller parkeringsplass uten lov. Frost har prøvd en gang, og det var ikke smart.


I pinsa tok vi mange turorienteringsposter. Da var vi en dag på Rønvikfjellet. På dette bildet er vi på Rønvikfjellet og ser over til "vårt" fjell. Det er nesten litt rart at vårt fristed på jord ikke ser mer innbydende ut. Jeg kan nesten ikke vente til neste gang jeg får løpe, herje og rulle i lyngen der borte.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar