fredag 11. mai 2012

Flygeøgle

Savner bloggen min litt. Kanskje vi skal revurdere... Et lite innlegg i ny og ne.. Jeg vil gjerne, men tastetrykkeren min er skeptisk. Hun ble skremt da jeg ble så mye syk. Syntes ikke man skulle dele riktig alt. Jeg har sagt det før - lev i nuet! Jeg er frisk og glad, så glem alle men....

I dag har jeg noe å fortelle, og det er ikke alt som passer på Fb. Jeg var på tur på Nor´sida med Frost. Så hendte det noe forferdelig - det kom en orange flygeøgle seilende. Vi har bilde av den.

Jeg tok halen mellom beina, og ville slett ikke fortsette. Etterhvert klemte jeg meg inn mot bergskrenter for å være minst mulig synlig fra oven. Frost og Marit brydde seg ikke om meg. Frost fikk forresten masse mosjon for han måtte løpe fram og tilbake mellom damene. Jeg skal sende klage til Luftfartstilsynet. Alle får holde seg på bakken!
Frost ler av meg!
Utslitt!
Det er nok best å komme seg hjem og i trygghet.

4 kommentarer:

  1. Dina da! Du er så teit! Du har jo meg der til å beskytte deg. Neste gang, om luftfarttilsynet ikke hører på klagen din, så tar du det helt med ro. Og så holder du deg sammen med farmor, så skal jeg beskytte begge damene mine! :)

    SvarSlett
  2. Jeg er bare redd. Det er mye skummelt i verden. Drager og flygeøgler f eks - de kommer så stille, og jeg når ikke opp dit for å jage dem bort. Det er nemlig min oppgave livet - å jage bort alt jeg synes er skummelt (og det er ganske mye det).

    SvarSlett
  3. Bustis! Du er tilbake og så sier du ikke noe om det?! Hmph. Her er det først nå jeg har fått det med meg, så nå må jeg lese meg opp. Godt å se deg igjen :)

    SvarSlett
  4. Hei Emre, ja jeg hadde tenkt å gjøre en stille entre i bloggen - bare prøve litt. Men jeg er schnauzer, hverken beskjeden eller stille, så nå kommer det nok et og annet bjeff fra meg.

    SvarSlett