torsdag 17. mai 2012

17. mai

Ønsker alle en fin 17. mai!

Disse bildene tok vi etter turen 16. mai. Fine maibilder med løvsprett og slitne hunder. Ett av meg og ett av Frost. Det er ganske vanskelig å få oss på samme bilde. Den kritthvite ulldotten ødelegger litt for SELVESTE meg. Prøver av og til å jage han bort når han kommer og åler seg inn foran kamera - verdens største linselus. Men Frost er min gode kompis og turvenn, så egentlig er jeg veldig glad i han og tilgir det meste. I morgen skal jeg ta det med ro. Nasjonaldagen er ikke noe for meg - alt for skummel - da blir både små og store to-beinte veldig lite forutsigbare. De oppfører- og kler seg rart, og bråker mye. Så 17. mai sover jeg. Får jeg en liten markatur er jeg veldig fornøyd med dagen.

Frost

2 kommentarer:

  1. Jeg gikk i tog på 17. mai, og hadde reist med fly for å komme til det toget. Veldig stas å få være med!

    Men når det er sagt: Jeg syns alternativet ditt så ganske koselig ut, det også. Forhåpentligvis blir det mange fine solskinnsdager i sommer som byr på tur og gode timer utendørs :)

    SvarSlett
  2. Ja, jeg så på din 17. mai - du imponerer. Det er godt å være hund når man er komfortabel med det som skjer rundt en.
    Selv er jeg glad for at min eier tar hensyn til at jeg har fått mye av originalschnauzerens adferd med i baggasjen - visstnok ikke bare positivt.

    SvarSlett