søndag 13. mai 2012

TurO

Nr. 9 ble min første post i år.

Så var vi i gang. Turorientering er bra for da blir turene mer variert. Årets første tur var i vårt nærområde. Da vi kom til post 10 snødde det! Og på post 11 rota Marit skikkelig. Så der fikk vi hjelp av en liten familie. Og da yngstemann starta forhandlinger om ekstra postgodt for en så umulig post fikk han hjelp fra oss - håper det ble mer enn 1 seigmann til en kjekk ung turorienterer. Totalt ble det 5 poster i dag. Ser fram til flere fine turer.

Her snør det! Synd for det pleier å være fin usikt fra denne plassen på Storliaksla.

2 kommentarer:

  1. Jaaaaa! Jeg holder også på med sånt - så morsomt at vi er to :) Jeg har bare tatt de fem i Rensåsparken til nå, og så har jeg vært på feriekoloni på kennel noen dager. Men snart skal jeg ut på tur igjen, og da skal jeg samle poster. Postgodt er jo det beste som finnes :-P

    SvarSlett
  2. Vi tok noen flere poster i pinsa. Og du, nå har jeg begynt å bjeffe om postgodtet ikke kommer fort nok fram på postene. Ganske effektivt - min matmor sier noe om at jeg bare blir frekkere med aldren. Heldigvis velger jeg selv hvor mye menneskespråk jeg vil forstå....

    SvarSlett