lørdag 8. oktober 2011

Takk for oss!

Dette blir vårt siste innlegg i bloggen. Det var meningen at vi skulle skrive om hverdagen til ei glad busteberte - meg. Det siste året har det blitt mye som ikke har vært så morsomt, og dermed har motivasjonen for skrivingen falt. Nå trodde vi at det var satt sluttstrek for alle plagene, men en sårinfeksjon som følger tråden i magen sørger for enda noen motbakker. Så da har vi bestemt oss for å stoppe nå. Jeg klarer nok ikke å holde meg unna andres blogger, men om jeg blir en "sniker" eller en som legger igjen et potespor i ny og ne får tiden vise.

Nå i oktober ser jeg fram til bursdagsfeiring. Først ut er mormor - hun blir 95 år. Så kommer min storebror som blir 30 år. Så avslutter jeg med min feiring 29. oktober - da blir jeg 6 år.

Fordi jeg har rolige dager bruker jeg tiden til å drømme. Derfor skal jeg ta med et sommerminne avslutningsvis i bloggen min.

Tranøy fyr i august.



Her måtte jeg sove - hunder fikk ikke overnatte på fyret. Greit nok. Hver natt var det mennesker som også hadde seng i bilen, og tilbrakte natta på parkeringsplassen.

Denne brua gikk fra parkeringsplassen og ut til fyret.


Å være fyrvokterhund er ganske oppskrytt. Synes jeg blir litt liten.....



Takk for oss, hilsen Marit og Dina

6 kommentarer:

  1. Takk for alt du har delt med oss, da Dina. Trasig at du skulle bli så plaget - og vi håper at det ordner seg til slutt da. Stor snuteklem fra Embla, Wilja, Arja og Emmi:
    PS: Kanskje vi ses på en torsdags- eller tirsdagstur en gang?:)

    SvarSlett
  2. Veldig trist at vi ikke får lese de morsomme historiene dine lenger...vi har satt stor pris på dem både matmor Rita g jeg....en god latter har vi også fått.Håper du blir bra Dina...så sees vi kanskje på en og anna torsdagstur hvis ho mor gidda og kjør te byen. Kos og klem fra Gila

    SvarSlett
  3. Fine fine Dina, så trist! Jeg håper helsa kommer i gjenge igjen, og at bloggelysten kommer tilbake… Jeg har kost meg med bloggen din, og håper at tiden bokstavelig talt kan få lege alle sår.

    Stor sleik og et bjeff fra meg!

    SvarSlett
  4. Hei til dere!
    Takk for hver hilsen. Jeg satser alt på å bli frisk - skal samarbeide med veterinæren og Marit. Nå vil jeg bare være med og være nær eieren min. Være på fanget, og hvis ikke finner jeg trøst i Marits seng. Her i huset tør vi ikke å tenke på ordet "uvaner". Alt til sin tid.

    SvarSlett
  5. Diiiinaaaaa! Vet du, jeg traff ei tispe som var prikk lik deg for et par dager siden, men det var nok ikke du. Selv om hun var nydelig ;-) Krysser fingrene for at alt er bra med deg!

    SvarSlett
  6. Hei Emre!
    Vet ikke om du ser innom her mer, men - kanskje du traff søstra mi - Frida? Ellers kan jeg fortelle at betennelser og nye skumle kuler nå er historie, og jeg er FRISK - tror vi.

    SvarSlett