lørdag 17. september 2011

Lånte klær

I dag er det 5. operasjonsdag, og bandasjen på magen er borte. Inne må jeg bruke "body" som sårbeskyttelse. Når jeg skal ut får jeg låne topp av Marit. "Bodyen" kommer i kategorien undertøy, og det er ikke uteklær! Er vel i ganske bra form, og ute vandrer jeg freidig i vei med stolt hale. Kjenner jeg begynner å bli en smule irritert over all omsorgen - jeg må da få lov å vaske magen og operasjonssåret mitt sjøl. Jeg vet best!

Lurer på om jeg får en mulighet til å ordne litt med såret?

5 kommentarer:

  1. Hei Busteberta.
    Jeg skal snart opereres jeg også, og jeg gruer meg litt. Men mor sier at det bare kommer til å bli bra. Den bodyen var virkelig fin, lurt å ha på når man har operasjonssår på magen. God bedring da:)

    SvarSlett
  2. Alt kler den smukke vet du! Fortsatt god bedring ;-)

    SvarSlett
  3. Hei
    Ja, det går bedre for hver dag. Nå begynner vi å bli litt uenig om fremdriften her i huset. Ellers kan jeg fortelle at "bodyen" eller BeAu sårbeskyttelse er en genial oppfinnelse. Det må være en riktig hundevenn som har kreert den. Størrelsen på min er 3 Cocker spaniel!

    SvarSlett
  4. Det skal jeg si – her er man borte fra bloggen din noen dager, og vips er det masse som skjer! Godt å se at det går bra med deg etter operasjonen; kjedelig med sånne, men noen ganger er det nødvendig, sier matmor. Jeg håper du kommer deg og kan slippe Marits klær etterhvert. Jeg liker deg best 'au naturel' :-D

    SvarSlett
  5. Hei Emre
    Ja, endelig slipper jeg å gå rundt påkledd. Det ikke noe greit for en skikkelig hund. Snart kan jeg løpe rundt akkurat som deg.

    SvarSlett