fredag 1. juni 2012

En trussel?


Vet dere - på dagens tur ble jeg utsatt for en trussel.. tror jeg. Historien er sånn. Vi skulle leke og vise kunster. Ligg, bli og på plass - enkle ting. Men så ble jeg sur på turkompisen min. Frost trodde at han kunne ta MIN plass! Jeg er flinkest, og det er min eier så jeg jaget Frost bort - kjeftet på han gjorde jeg. Det var da jeg fikk trusselen; om jeg ikke oppførte meg skulle jeg bli "stallet opp". Ikke stæsjet opp - det ble jeg i går - fikk sommersveis. "Stallet opp" - tror jeg skal være litt mer forsiktig - det er ikke alle ordene jeg trenger å kunne. Tobeiningen justerte seg også. Det er ikke alt som er like lurt å trene på med to hunder samtidig. Etter at jeg ble "truet" fikk vi gjøre mye morsomt, og fikk masse ros og mange godbiter.

Vi var lenge ute i dag. Frost og jeg sprang og herjet masse.
 Her ser dere hvordan banditten behandler meg! 
Jeg tuller bare. Tenk å være så heldig å ha en kompis som jeg stoler helt på. Sammen med Frost kan jeg være bare hund, og vi har det så utrolig fint sammen. Alle skulle ha en sånn gullgod venn.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar