mandag 23. mai 2011

Padling

Nå er jeg begynt å padle. Etter en vanlig start på dagen i går dro vi avsted i kveldsol. Vi hadde med båter og masse utstyr. Etterhvert som menneskene mine startet med påkledningen ble jeg litt bekymret - for jeg lurte på hvilket antrekk som var tiltenkt meg. Etter mye rigging fikk jeg jobben med å passe på bilen. Så da var jeg i mitt ess - krøllet meg sammen i buret mitt, og var vel fornød med hele padlingen.

Her er jeg ennå litt usikker - de båtene ser ikke særlig komfortable ut for en landkrabbe som meg.

Nå er menneskene mine kommet tilbake, og vi koser oss under Standåtindene.

2 kommentarer:

  1. Så kjempefint det var der dere padlet!! Virker som om arbeidsfordelingen funker bra for deg, og det er jo godt! Jeg ville blitt gretten over å ikke få bli med ut på vannet, for jeg elsker båtlivet, men hver sin lyst :-D Tipper tobeintingene var glade for at ingen kunne stikke av med firhjulingen...

    SvarSlett
  2. Om du vil ha bårliv Emre så sats på noe annet enn kajakk. Marit snakker om å leke, gå rundt og redning. Det høres vått og kaldt ut.

    Jeg elsker bilen. Ikke min mors. Jeg og min far er enig om dette med bil, men det må du ikke fortelle til Marit. Når de padler begge to bruker de riktig bil, og jeg får være med. Da er min verden perfekt! Og ingen må nærme seg min BIL.

    SvarSlett