tirsdag 17. mai 2011

17. mai - is


I dag har jeg fått Isabella - beste isen i verden. Jeg hadde vært hjemme i formiddag og så kom folkene mine hjem og serverte is. 17. mai er en praktfull dag. Jeg vil ha flere is-dager.

Ellers har jeg vært på feriekoloni i helga. Folkene mine skulle til Øya med et dusin tobeinte, og da fant vi ut at jeg skulle få et opphold på Fenes. Der har jeg det godt! Glad og fornøyd når jeg kommer. Det er så mye spennende å finne ut av. Trivelig kavaler på rommet alle tre dagene. Og så er jeg superglad og fornøyd når jeg blir henta etter ei innholdsrik og litt slitsom helg. Jeg gleder meg til neste gang jeg skal på feriekoloni.

4 kommentarer:

  1. Feriekoloni er kjempestas, det vet jeg alt om - selv om jeg ikke kjenner den på Fenes akkurat. Men du, skal man få is på 17.mai?! Det må jeg klage til matmor for, det fikk nemlig ikke jeg... Til gjengjeld fikk jeg lang skogstur på nye stier. Men jeg vil også ha is - det er jo så godt!!!

    SvarSlett
  2. Tur må man ha - også på 17. mai. Is er godt! Isabella er best, men Marit spiser sjokoladetrekket, det får ikke jeg. Noe "usunt" må hunder få spise, og da vil jeg anbefale is om sommeren. Det kommer mange solskinnsdager nå, og da spiser jeg iiiis - gleder meg sånn!

    SvarSlett
  3. Har aldri vært på feriekoloni jeg, så jeg er litt skeptisk... Pleier å være hos "gamlingene" når menneskene mine er borte på tur og jeg ikke kan være med... Men det aller beste er nok å få være med, tror jeg, helt klart!

    SvarSlett
  4. Å få være med er best! Ligger gjerne i bilen jeg. Ellers må vi vel stole på at eierne våre satser på at "bare det beste er godt nok for oss". Jeg er ei tøff dame, men jeg vet at min matmor krever at jeg skal være glad, blank i pelsen og ha høy hale når jeg hentes fra pass.

    SvarSlett