søndag 29. mai 2011

Helgetur til Øya

I dag har vi stått i fergekø. Marit ser fram til det kommer ei større ferge. Skjønner ikke dama at hun bare kan sove som oss andre - mennesker er rare. Hadde vi hunder vært som dem ville vi fått merkelappen "masete".

Lørdag var en flott dag. Da var vi på tur, og spiste is. Om kvelden var det padling. Jeg er superflink til å takle båtlivet.

Her sitter vi på Pan benken og spiser is.



Hadde jeg blitt invitert med i en båt som dette skulle jeg vurdert sjølivet.



Denne båten får Marit ha for seg selv. Aldri skal noen lure meg med på dypt vann i den farkosten der.

2 kommentarer:

  1. Du Busteberta, der har jeg vært!! Flere ganger tilogmed. Jeg kjenner igjen både båten og panbenken. Men den derre isen vokste ikke der da jeg var innom med matmor og svensken, i alle fall... Synd!

    Og du? Ser du ikke at det er plass til deg helt foran i den båten der, med et eget tittehull og alt? Tenk så fine turer du kan få der, og få komme deg ut til steder du ellers ikke når... Jeg ville GJERNE blitt med i en sånn farkost. Og så kommer man gjerne tett innpå fuglene - say no more ;-)

    SvarSlett
  2. Du er en luring Emre. Du har et poeng der - helt klart. Men bykser man ut av en kajakk på dypt vann, da blir man vel skikkelig våt - I say no more:-)

    SvarSlett