søndag 6. juni 2010

7-toppsturen

I dag har jeg gått 7-toppsturen. Den arrangeres av Bodø og omegns turistforrening. Fint turvær, og over 4000 2beinte + mange 4beinte. Jeg er glad i å være på tur, men i dag ble det litt i meste laget for en voksen dame med heftig vaktinstinkt. Noen mennesker tillater seg å løpe forbi meg i løypa, og mine morske forsøk på å oppdra dem mottas heller dårlig av Marit. Sant å si kunne hun også trengt litt oppdragelse. Nå vil jeg sove og bearbeide alle inntrykk fra en strevsom dag. Det var så mange dufter og vanvittig mye å holde styr på.

Her er jeg på Hunstadtoppen

Fra Ramnfloget med utsikt over byen min


Her sitter jeg. På sekken står det "hund til glede og nytte". I dag tror jeg nok at Marit og jeg tenker litt ulikt om den saken. Men dette var en ny erfaring for oss begge. Så får vi se til neste år. Vi hadde to 2beinte turkompiser, og om vi spør så får vi kanskje være med flere ganger.






I

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar