torsdag 10. juni 2010

Nyholmen skanse

Nå er det sommer, og torsdagsturen går til Nyholmen skanse. I dag kom det 8 hunder - 4 riesen, 2"mellom" og 2 dverger. Trivelig tur. Det er alltid trivelig å treffe mine schnauzervenner. Men nå skal jeg faktisk klage litt. Vi går på tur i go´været, og alt er vel. Så skal vi kose oss. De 2beinte setter seg på berget i innseilinga til Bodø havn. Nyter utsikten. Drikker kaffe og spiser go´saker. I dag ble alle med 2 bein bydd på kake. Da kjeftet jeg i vei, og Jessiemor skjønte godt at det ble feil så hun "mistet" kake på meg, og sa til Marit at hun ikke kunne gjøre noe med det. Endelig en forstandig 2beint - klart at jeg skulle ha kake! Så fra nå av skal det bli skikk på de 2beinte - vi 4firbeinte forlanger å få servert sånn Prinsessekake hele gjengen. Det skal jeg sørge for! Gjett om jeg skal bråke neste gang....


3 kommentarer:

  1. Fine bilder fra en trivelig tur. Kaka var ikke så god.

    SvarSlett
  2. Takk for at du ble med, og bildene ble vi jentan glade for. Kaka var god den. Du lurer ikke meg. Jeg fikk et stort stykke, nemlig!

    SvarSlett
  3. Det der kake greiene hører ikke så værst ut!? Jeg er ikke så glad i mat egentlig, vil heller ha kos og lek! Men kanskje matfar vil prøve å gi meg noe kake.
    Har du noe mer kake som du vil dele med meg?

    SvarSlett