onsdag 9. juni 2010

Oppbrudd

I dag skal lille Frost reise fra sin mamma, sine søsken og ellers alt det han kjenner. Nå begynner en ny fase i livet hans. Skummelt og spennende! Frost skal bli stor, og få nye utfordringer. Jeg håper at han får det supergodt i tiden som kommer.

Jeg har lånt bort flybaggen min. Den kom til Lillehammer en desemberdag i 2005. Da utforsket vi den - Boris, bror min, og jeg. Så gikk ferden ut i den store verden med bil, tog og fly. Til slutt endte jeg opp her i Bodø, og til nu har jeg hatt et godt hundeliv.

Nostalgien fikk oss til å finne fram noen bilder fra den gang da.


Først skjekker Boris ut det som er nytt og spennende - stor tøff gutt!



Her har vi oss en liten pause i en travel valpehverdag.



På Gardermoen - klar til avreise.

4 kommentarer:

  1. Det var tøft! Men jeg fikk lekt litt sammen med mamma Tussi før jeg reiste, så jeg var ganske sliten! I tillegg te mluktet jo min nye matfar såååå godt! Har fått ei t-skjorte som lukter akkurat som han, og den har jeg mange gode minner fra, masse lek! Det var veldig trist da de bærte meg ut til bilen, fikk sagt hadet til matmor og matfar, samt mamma. Ville kanskje helst tilbake en liten stund i bilen, men så begynte det å gå litt bedre. Min nye matfar og matmor er ikke så gææli skjønnner du. Jeg har fått masse kos, ros og godbiter, hele veien fra Trofors til Bodø!

    Jeg kan fortelle deg en ting du lille Dina! Jeg skal ikke bli stor! Jeg er faktisk ganske stor! Den der lille flybagen din var alt for liten, men don't get me wrong! Jeg satt pris på tanken, veldig hyggelig tante Dina!

    Alt virker godt så langt med de nye tobeinte. De gir meg masse oppmerksomhet og godbiter. Leker en del med meg, og tar meg ofte ut for å tisse. Jeg tror nok dette blir bra, skal ha god dressur på mine tobeinte jeg... nemlig!

    Men nå må jeg sove litt, mange nye inntrykk! Natta tante Dina

    SvarSlett
  2. I morgen er en ny dag, og det er den som teller. Håper du får sove nå, og bearbeide alle inntrykkene fra en slitsom reisedag. Jeg har skjønt at du er en stor liten gutt. Håper dere får det fint i det lille røde huset alle tre.

    SvarSlett
  3. Jeg har vært mange ganger ute og tisset i natt! En gang inne fordi matfar var så treg. Bæsjet litt og... og jeg som trodde jeg hadde lært han hva tiss og bæsj er på fransk! Jaja, de andre gangene var han flink tobeint og tok meg med ut!

    SvarSlett
  4. Dere finner vel ut av det med hverandre etterhvert.Det meste går når man legger godviljen til.

    SvarSlett