onsdag 30. juni 2010

Bursdag hver uke



I dag er det onsdag. Hver onsdag har Frost bursdag. Nå er han stor gutt - 11 uker! Farmors skatt og hele familiens apekatt sier mennesket mitt. Hun er skrullete. Og jeg må bare innrømme at det er stas med gromgutten. Gleder meg til hver gang han kommer. Jeg er så snill og grei at jeg må ha menneskehjelp når Frostern blir for plagsom. Det er ikke lett å sette grenser for den karen. Av og til er han ordentlig rampete uten å være slem. Han lar meg gjennomgå. Marit har brukt ladyshaveren på ører og kinn, og skjekker at jeg ikke blir bitt med skarpe valpetenner. Det er jeg nemlig blitt før. Frost har ikke laget et eneste merke på meg. Marit sier han må ha hatt god bitehemming allerede da han kom fra valpeflokken. Så som dere skjønner er Frost et prakteksemplar - 11 uker stor.


Jeg er tålmodig - venter på å bli fotografert og få go´bit. Dette var det eneste bildet som ble tatt av meg i dag. Det var Frost som skulle fotograferes på 11 ukers dagen.

3 kommentarer:

  1. Je har dagen min på torsda'n. Dæ er i dag, 13 vikur er je nå, men de høres ut som dom byner å regne måner nå, så da blir de den fysste hår måne. Dæ ær jo i dag dæ å, så dobbelbursda her da :-)
    Je har ingen å bite på, men je fækk ei arti leke i dag, så je får bite på den når je itte bit på'n Tor.

    SvarSlett
  2. Hei Balder! Det blir stas å følge med deg fremover. Du og Frost er jo jevngamle. Ellers telles mine år, så du har nok trukket riktig konklusjon.
    Frost biter aldri på Marit. Jeg var fæl til å bite. Det resulterte i at hun lærte seg et stygt skrik - en lang iiiiiiiiii med høy og tynn lyd. Den serverte hun til Frostern, og han fant straks ut at den dama ikke tålte tenner. Så bare hold deg til leker. Det er tryggest!

    SvarSlett
  3. Men tobeinte smaker best! Jeg får lov å kosebite på matfar! Men bare når jeg er flink og ikke biter for hardt! Så kan vi ligge på gulvet å kose oss! Tror kanskje han liker å bli bitt jeg!
    Ellers kan jeg fortelle deg noe Balder... jeg tror du må komme opp hit å bite på busteberta. Det er kjempe moro når man spiser litt av barten hennes! Hun blir morsk.
    Jeg har og to favorittleker, men jeg holder meg mest til bein og knokler! Du vil ikke komme på besøk? Jeg trenger noen flere lekekompiser.

    SvarSlett