mandag 21. juni 2010

Trøstegave


I helga var det Saltenutstilling og Spesialutstilling for Schnauzer. Jeg var hjemme, og Marit var på utstilling. Den vrien var ny. I alle fall hadde jeg det bra. Jeg var sammen med min 2beinte far. Vi gikk turer, spiste og hygget oss inne i ruskeværet. Da mennesket mitt kom hjem sent søndag kveld hadde hun med et lekkert håndlaget halsbånd til meg. Det er i mykt okseskinn med fløyelsbånd og "diamanter". Gleder meg til neste bytur - gjett om jeg skal vise meg frem da.

Håper forresten at venninna mi, Jessie, kommer til byturen. Hun fikk også et sånn smykkehalsbånd. Hun var modell sånn at størrelsen ble riktig. Så tusen takk til Jessie, uten henne hadde kanskje ikke Marit tatt sjansen på å kjøpe. Om Jessie kommer på Torsdagstur så kan vi Schnauzerjentan få vist alle hvor elegante vi er.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar