torsdag 17. mars 2011

Shopping

I går kjørte vi til Grønnås på handletur. Vi skulle kjøpe våtfor, seler og andre ting til Frostern og meg. Når vi skal ha ordentlig ting handler vi hos tøffe hundefolk med tøffe firbeinte. Så da drar vi til Nøvven Huskies, og får "ekspert" hjelp hos Berit.

Jeg har fulgt med på Finnmarksløpet hver kveld.
Tenk de riktig tøffe hundene springer over vidda i bare sokker. Så derfor ønsket jeg meg sånne orange sokker som er "in" i år, og det fikk jeg selvfølgelig hos Berit.


Her poserer jeg på podiet i mine nye sokker.

En bloggekompis har vært på feriekoloni i en hundemetropol ikke langt herfra, og dit har jeg bestilt transport når gutta der kommer tilbake fra Finnmark.

5 kommentarer:

  1. Gutta (og mamma!) fra Heggmoen er hjemme igjen, og jeg er hos meg selv. Du var sjarmis med sokker, dama! Selv om jeg foretrekker mine poter uten, i alle fall til nå.

    SvarSlett
  2. Best uten, helt klart. Men må man, så er bare det beste godt nok. Disse var kjemegode på. Jeg har fått disse orange og noen gummierte. Så neste gang jeg blir sårbeint slipper jeg dårlig sokker og engangs plasthansker!

    SvarSlett
  3. Tusen takk for fine gaver farmor og ikke minst maten! mmm! Den var så god! Har spist alt, allerede!
    Og Dina, så flotte sokker! Men om fryser sånn på potene dine, kunne du jo bare ha lånt litt av pelsen min?

    SvarSlett
  4. Jeg fryser ikke på potene! Det er Marit som tuller med meg. Jeg er supersnill! Hvilken hund hadde funnet seg i å stå til utstilling på spisebordet? Du hadde i hvert fall ikke stått der til hun var ferdig å ta bilder.

    Ellers er Marit bekymret for brumlegutten om du har spist så mye våtfor. Da skal i alle fall du og papsen din få bruke MR-koblet og selen til mange løpeturer for å kompensere for all den maten.

    SvarSlett
  5. Tror du fryser jeg! Du er jo dame, og damer er frysene! Det sier Paps! Og nei, det har du helt rett i! Jeg er ikke noe fotoposer sånn som deg! Har ikke toldmodighet nok i halen min til det! Hadde bare hoppet ned og forlangt kos!

    Tror ikke hun trenger det! Maten går inn i munnen og etter en lang tur i dag kom det ut tre kompiser :D! Så nå er det ute av systemet igjen! (PS Dina, du skulle ha vært her og fått den kongemiddagen jeg fikk i dag! Våtfor! Tørfor! Pølse og skinke? Og hvorfor! Fordi vi hadde gått så lang fin tur!)

    SvarSlett