tirsdag 15. mars 2011

Jeg stakk

I går tok jeg ny blodprøve, og den bekrefta noe vi allerede vet - jeg er gira! Så i dag stakk jeg! Rundt huset går det katter, rein og elg. Og jeg må gå i bånd. I helga, da Frost var her, fikk han være løs. Når så mulighet var der så benyttet jeg den. Jeg fikk sjekket ut alle duftene! Løfter om go´biter og annet brydde jeg meg absolutt ikke om. Da jeg anså meg for ferdig med mitt gikk jeg hjem. Marit var blitt så forba... at hun hadde dratt uten meg i turklær! Forstå det den som kan. Heldigvis var min tobeinte far hjemme, og tok meg med ut på en formiddagstur.


Marit kom hjem senere og luktet Frost - farmor sin gutt. Da jeg stakk dro hun heller til Frost, og han fikk seg en fin løpetur i godværet. De trente på høyre og venstre. Frost fikk selvfølgelig masse skryt - han var jo rene naturtalentet i å løpe foran og trene retninger. Kanskje er han det, og kanskje ikke. Marit er ikke helt til å stole på når det gjelder Frostegutten. Hun klaget bare på en ting: han stoppet opp og hentet pinner når det passet han, og det gjør ikke jeg, nemlig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar