torsdag 10. mars 2011

Nye vinterantrekk

Mitt første dekken


Jeg har mista mye pels. En Schnauzer skal ha to lag: en underull og en stri dekkpels. Jeg har røyta fryktelig mye, og stoffskifte har gått på lavgir. Så i påvente av ny pels har jeg fått dekken og vest av ull. Marit har strikka etter Dropsmønster, og spesialtilpassa dem til meg. Egentlig kan jeg ikke fordra å bli påkledd. Jeg er jo en ordenlig villhund! Men disse ullstrikkegreiene liker jeg ganske godt. Og jeg forstår veldig godt når jeg får komplimenter for at jeg er fin. Så her får dere se min nye garderobe.

Min nye vest

Se på halen min: høy og stolt! (frisk)


Strikkedamen viser at vesten har knapper foran.

5 kommentarer:

  1. Wooohoo! Fin dame! Jeg slipper å ha på meg sånne greier utenpå pelsen, heldigvis, men det er heeelt greit å se damer med såntnoe. Så lenge man holder seg varm!

    SvarSlett
  2. Tante er flott med fine klær! Jeg er som Emre, trenger ikke noe ekstra. Av og til kunne jeg ønske at jeg hadde litt mindre. Men skjønner at du må ha det, damer er så frysene!

    SvarSlett
  3. Takk, takk til Emre og Frost. Dere er kjempefine gutter eller begynner dere å bli unge menn? Enn så lenge tar dere dere best ut uten strikkejakke, men kanskje om 100 år....

    SvarSlett
  4. Dæsken før nån fine strekkaklea..jeg har sagt tel ho matmor at ho må strekk tel meg..ihvertfall når ho har barbert meg naken ,før da bi det så kaldt.

    SvarSlett
  5. Ja, da må strikkepinnan frem. Det e godt og varmt med ulldekken. Vi anbefale det røde for det e greiest å tilpass ulike størrelser.

    SvarSlett