søndag 13. mars 2011

Overnattingsgjest

Endelig skjer det noe her. I går kom Frost på besøk. Han skulle overnatte. Vi hadde en super kveld. Da natta kom gikk Frost og la seg til å sove under et åpent vindu. Jeg trodde jeg skulle få sove tett inntil en hvit Frostepels, men den gang ei. Jeg måtte ta til takke med far sin gamle ulljakke. Grytidlig søndag morgen kom bamsen, og vekket oss to damene. Vi måtte ut kl. 07.30! Etter en kort tur sluknet vi alle tre, og våknet til et mer rimelig tidspunkt. Så sto vi opp, og hadde en trivelig formiddag. Marit synes det er slitsomt med to hunder, men det er veldig underholdende. Jeg har vært storfornøyd i hele dag. Koser meg sånn med Frostern på besøk. Håper han kommer snart igjen.

Her sitter jeg og nyter morgensola.


Når jeg skal nyte sola kommer Frost også - han vil være med på bildet.

3 kommentarer:

  1. Takk for en flott kveld! Likte spesielt gnagekonkurransen! Ellers må jeg jo bare si at jeg ikke kan ligge nært noen om kvelden. Jeg må finne den kaldeste plassen i rommet, å sove der. Ellers blir det alt, alt for varmt! Eneste unntaket er når jeg sover oppe med Paps, da sover jeg på saueskinnet nedenfor senga hans!

    SvarSlett
  2. Hei Frost. Ja, vi hadde det fint. Av og til må det være på hunders vis. Og vi to har det ordentlig trivelig i lag. Jeg lærer deg noen triks, og du lærer meg noen nye. Det sjarmørtrikset med å legge hodet på madrassen til den tobeinte og logre forsiktig skal jeg kopiere. Skal si du fikk farmora di opp og ut. Håper det blir noen turer snart når jeg er blitt så frisk og rask.

    SvarSlett
  3. Dere kvinnfolk er så lett å sjarmere! Det der funker aldri på Paps! Han bare snur seg rundt og grynter "ligg", så sover han videre :(! Har sluttet å prøve på det nå, med mindre jeg når fram til han med tunga så jeg kan susse litt på han, da pleier han å komme seg opp!

    SvarSlett