onsdag 7. juli 2010

Travel ferie


I dag har jeg vært sammen med Frost. Vi har lekt inne og ute. Ute på plenen hadde vi go´bitsøk. Det er Frost lite flink til, så da blir det mange biter til meg. Noen fordeler må en voksen dame ha.



I kveld dro vi til Bodøsjøen. Der ble det tatt mange bilder.

Så var det Spa-behandling på badet. Men nå lurer jeg på om det er vanlig å bli fotografert i dusjen? Min veterinær har gitt meg spesialshampo, og instrukser for hvordan min hud skal pleies. Jeg nyter det. Men en våt schnauzer ser jo litt stusselig ut - ikke sant? Ellers er min utstillingskarriere over fordi jeg er for smal i brystet - tror kanskje vi skal legge frem bildebevis om det blir en neste gang.



Frottert og nyføna! Blank i pelsen, og med shampoduft. Sånn er det å være ordentlig lekker Schnauzerdame. Men nå er jeg trøtt. Jeg skal sove og samle krefter til en ny dag med Frostern. Han kommer klokka 07, og det er fryktelig tidlig for to morratrøtte damer.



4 kommentarer:

  1. OI - du er flink i dusjen, den er jeg skikkelig redd faktisk! Men den er ingen ting mot føneren. Den er det skumleste. Så heldigvis blir det ikke alt for mye dusjing her i gården - matmor blir jo like stressa som meg ;) Lukter ikke så godt støtt da men .....

    SvarSlett
  2. Hei Ronja. Jeg var ikke noe glad i å dusje før. Da det ble 2 shamponeringer, og den 2. skulle virke i 10 minutter måtte vi ta noen grep. Så vi innførte vårt eget Spa, og nå nyter jeg hele. Jeg dusjer sånn ca hver andre måned. Og krever ekstra go´bit fra kjøleskapet etterpå.

    SvarSlett
  3. Flotte bilder av deg, Busteberta! Men jeg ble litt småblyg når jeg så at de hadde tatt bilde av deg i dusjen. Litt heftig for en 15 måneders herre, skal jeg si deg.

    SvarSlett
  4. Hei Daxeé, godt å få litt støtte. Det er jo ikke alt som må dokumenteres med bilder. Det holder jo å fortelle at jeg er blitt veldig flink til å dusje. Det er vel ikke det mest naturlige for en ordentlig villhund.

    SvarSlett