tirsdag 5. januar 2010

Vi sto han av.....

Ja, jeg har overlevd nyttårsaften. Er ganske stolt egentlig for det gikk bedre enn forventet. Vi gikk i dekning på hytta. Fra ei anna hytte ble det sendt opp fyrverkeri i tre runder utover kvelden. Vi hadde laget "hule" med musikk til meg på soverommet. Der søkte jeg tilflukt, og slumret fra kl. 21 til kl. 0.15. Da reiste jeg meg opp, rista av meg ubehaget, gikk ut for å tisse og sov så godt til neste dag. Ingen panikkanfall! Så da ble det med det ene i november. Så, nå begynner jeg å få noen erfaringer som er til å leve med. Det er mulig å finne handlingsmønster som jeg kan takle fyrverkerifeiring med uten å avgå med døden. Jeg kan overleve, og til og med klare meg bedre år for år. Så nå er jeg riktig ovenpå. 1.nyttårsdag begynte det igjen å smelle; da satte jeg meg opp, men Marit sa det var greit, og smellene tok slutt. Jeg rømte ikke. Så neste år kan jeg kanskje feire med noen godbiter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar