fredag 15. januar 2010

Om sola

Sola det er meg; jeg er mor si sol!


Men det finnes ei anna sol også, og den er Marit veldig opptatt av. Det er ikke mørketid i Bodø selv om sola er borte i flere uker. Det er Børvasstindene si skyld. Disse flotte fjellene som så mange tilber. For hva er vel en bolig i Bodø uten fri sikt til nettopp disse fjellene? Så folkenes mitt hi vender mot havet i vest, og på en god dag ser vi Værøy. Dette gjør at vi noen ganger må ta bilen og kjøre til "riktig" side av byen. Kaldt og forblåst; så nå begynner vi å lure på om ikke vi har det bedre her på vestkanten?


Ialle fall, fra og med 8. januar venter vi på sola. Og onsdag 13. januar var den her. I dag dro vi til Bodøsjøen, og skulle ta solbilder. Det ble dårlige greier, men sola kom med på bildet.

2 kommentarer:

  1. Hei igjen. Klart du er mor si sol. Det er ikke vanskelig å se :-) Du stråler som vanlig, og er jo veldig fotogen, må jeg si. Forresten flott sele du har på deg på dette bildet. Hvor har mamsen kjøpt den ? Syns også du var veldig tøff på isen. Sees på torsdag. Hilsen Nina og Mia

    SvarSlett
  2. Hei Mia og Nina
    Jeg har vært på Spa-opphold på Fenes. Jeg trenger jo litt avveksling i hverdagen. Men jeg vet at jeg har gått glipp av en Torsdagstur og Fjøset. Nå er jeg tilbake, og da skal jeg være med på alt.
    Selen er fra Ruffwear. Den er kjøpt på Canis. Marit har skrevet en negativ kritikk der. Hun er ikke fornøyd. Spennene løsner, og da hjelper det ikke med reguleringsmuligheter.
    Vi treffes vel snart og kan snakkes mer. I kveld når vi var ute hadde Marit på seg en ny og fin refleksvest; den er vi glad for. Så takk igjen. Hilsen Dina og Marit

    SvarSlett