onsdag 9. desember 2009

Å samle flokken

Julematen må i hus. I dag kjørte vi til Grønnås, og kjøpte delikatessefor til meg. Jeg spiser våtfor fra "Vom og hundemat". Det er supergodt! Vi hentet for til et par av mine schnauzervenner også. Så nå kan vi kose oss i jula!

Jeg liker å være med, og å kjøre bil. Det er koselig når flokken er samlet.

Mandag skulle Marit på miniseminar om kvelden. Da var jeg hjemme med far. Det var helt greit. Vi gikk kveldstur,og jeg fikk maten min. Så slappet jeg av en stund, men så gikk jeg og satte meg i trappa ved 21-tiden. Far prøvde å lage godbitspor, men det var vanskelig å konsentrere seg. Mennesket mitt var snart på vei hjem. Vel 21.30 kom hun, og nu undres de tobeinte; - hvordan vet hunden dette? Ja, de må bare undres. Jeg vil at vi skal være sammen. Og når mitt menneske er langt borte da trives ikke jeg.

3 kommentarer:

  1. Herlig. Klart at du savna mennesket ditt, det gjør vi også når vårres mor er borte. Hilsen Enanoflokken ned i bakken:))

    SvarSlett
  2. Heisan Busteberta, og fortsatt god jul. Synes det var et nusselig navn du har i bloggen - men akk så passende. Jeg har lest igjennom alt dere har skrevet, og det ser ut som om ditt liv som hund er utrolig flott ;-) Du e nu ei kjekk jente, Busteberta. Veldig veldig stor hilsen fra en annen busteberta - Mia

    SvarSlett
  3. Nina og Mia
    Trivelig at dere to er innom her. Håper Mia har kost seg med god mat i jula. Schnauzerjenter er sikkert like på mange måter, både inni og utenpå. Vi gleder oss til å møte dere i det nye året. Så ønsker vi dere en "snill" nyttårsaften, og et godt nytt år!

    SvarSlett