onsdag 2. januar 2013

Oppsummering av desember

Julegave - ny mariusgenser



Travel og skummel
Vi har hatt en super desember - ingen nedbør og så masse lys som vi kan ha. Dermed har det blitt mange fine turer på meg og Frost. Uten snø og is har fjellet vårt vært lett tilgjengelig for mennesket på to bein og oss på fire. Det er herlig å få løpe løs. Og jeg elsker turkompisen min - han er oppdratt til å passe meg perfekt... Lurer på hvordan Frostern har blitt sånn.... Den 24.desember tok vi noen bilder på turen vår. De ble selvfølgelig postet på fb - huff, det er en skam  - min blogg skal komme først... Må vel snart få meg fb-profil...




2 kommentarer:

  1. Kjekt med gode kompiser :-) ...og den genseren din er skikkelig kul!

    SvarSlett
  2. Ingen er som Frostern min. Og genseren - den er jeg blitt glad i - den har ingen knapper og er super å ha på i kald bil.

    SvarSlett