mandag 24. mai 2010

Rønvikfjellet

Nå er det en stund siden sist vi laget noen skriblerier. Marit har tatt litt ferie fra blogg og TV. Vi er ikke late altså. Det blir bare produsert lite i bloggen. I dag var vi for eksempel på Rønvikfjellet. Vi tok poster. Det er lenge siden jeg har vært der, så i starten av turen var det mange lukter som måtte skjekkes ut.


Marit brukte lang tid i mobilen. Hun snakket med min 2beinte storebror. Han har vært på Trofors for å hilse på lille Frost. Han er en Samojedhund som skal bli medlem i storflokken min. Vi gleder oss kjempemasse til han kommer i juni.

2 kommentarer:

  1. Beklager Dina! Det var ikke meningen å ta Marit i fra deg! Men jeg måtte sørge for at Andreas ga en skikkelig rapport om besøket!
    Ikke late? Jeg vet ikke helt, dere er jo begge damer da! Bare oss gutter som det er skikkelig fart i! Men skal gi dere muligheten til å vise meg noe annet!
    Hva er de der postene? De ser rare ut? Skal man plukke dem med seg hjem

    SvarSlett
  2. Du er en ordenlig kjekkas. Jeg vet alt om valpete oppførsel. Jeg begynte å bli voksen da jeg passerte 4 år. Så bare kom du. Vi skal være greie mot deg, og så kan vi lære deg mye spennende. Kanskje blir vi litt kjedelige, men da får du finne noen småtasser på valpekurset som du kan leke litt med.

    SvarSlett