mandag 3. mai 2010

Dagen derpå

Dagen brukes til rekreasjon. Jeg sov hele formiddagen, og Marit "slappet av" på treningsstudio. Jeg har ikke vært på Friskhuset, men det er sikkert bra der for de tobeinte. Når hun kom hjem dro vi på handlerunde for å skaffe utstyr til "Rallyen", og deretter gikk turen til Kvalvikodden. Så var det rolig tur uten kobbel. Da vi startet traff vi en mann og en hund. Ellers var vi alene der. Det var nesten litt skummelt. Så jeg var nølende, og ruslet bak: - det er ikke godt å vite hva menneske kan finne på. Så snudde vi hjemover. Da var jeg igjen på topp. Et par meter foran hele veien....

3 kommentarer:

  1. Tror nok de tobeinte koser seg på Friskhuset! Det gjør i allefall Andreas! Han er der mye, men når jeg kommer i hus blir det vel mindre for en periode! Hehe

    SvarSlett
  2. Hei, lille Frost. Du må bare nyte dagene nå sånn at du blir en kjekk, trygg og glad gutt. Når Andreas blir din matfar skjønner han nok fort hvem som bestemmer der borte på Vollen. Småtroll snur gjerne litt på rutinene til de 2beinte.

    SvarSlett
  3. Det skal jeg nok bli, bare vent å se! Ja, det blir jo moro å se! Jeg er egentlig ganske stor, så vi får se om Andreas er større og sterkere enn meg (Det tror ikke jeg!). I tillegg kan jo du lære meg noen triks, da burde alt gå i boks.

    SvarSlett