onsdag 17. mars 2010

Skidronningen


Ja, jeg lurer på hvem det er? Det er nemlig ikke meg. Jeg synes bare sånn passelig om den aktiviteten. Jeg vil gjøre det på min måte. Da vil jeg blant annet rusle foran i nedoverbakkene i mitt tempo. Så vil jeg lukte på tisseflekker, og jage bort andre skumlinger som kommer i stor fart. Marit har gitt meg opp før. Hun sier jeg er uegnet i preparerte løyper. Hørt sånn tull! Bare alle andre holder seg borte er jeg svært egnet. I dag hadde vi en fin skitur i Hjorthammerløypa. Den var nypreparert og bare for oss. Så nå har jeg fått vist at vi kan ha det trivelig på skitur.

På hjemturen så vi igjen elgkua og kalven. De sto og spiste ved parkeringsplassen i Maskinisten. Det er et par kvelder nå vi har møtt elg på turene våre. De ser ut til å være veldig urbane. De spiser knopper på trærne, og er lite opptatt av det som ellers foregår rundt dem.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar