torsdag 11. mars 2010

Hundeliv

Ja, det er ikke bare - bare å være hund. Denne uka har vi hatt det fryktelig travelt. Marit har vært mye borte. En dag fikk jeg formiddagsturen min klokka 17! Tro om det er noen instans å klage til? Jeg regner jo med at alle hunder får minst en times tur om formiddagen og tilsvarende senere på dagen. Om kvelden fikk jeg kong med leverpostei fordi det var så synd på meg.....

Tirsdag var det Schnauzertreff i Fjøset. Så da var det litt pelsstell. Men jeg måtte være mye i bilen fordi jeg har løpetid. Denne gangen var det litt kaotisk i Fjøset for det kom to journaliststudenter og laget reportasje om oss. (http://nettopp.hibo.no/index.php?option=com_content&task=view&id=3422&Itemid=27).

Bildene er ikke tatt i dag. Men vi har mye fin snø, og jeg håper på mange muligheter til å møte mine venninner ute på tur. Og nå må det komme roligere dager der jeg igjen er i fokus.

Mira på tur i elveparken. Bildet er tatt av hennes "mor".

Jeg og Jessie på Rønvikjordene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar