mandag 23. november 2009

Du skal ikke ha andre guder enn meg!

Så står det i skriften. Håper jeg ikke blander sammen noe her. Men jeg blir altså kalt for førstedamen, og nå skjønner jeg ingenting. Vanligvis får jeg all oppmerksomhet, men nå har det skjedd noe. Marit er opptatt; hun taster! I går kveld var det så galt at jeg forlangte å få ligge i fanget med bustehodet oppå stikkordsblokka. Da tastet hun videre med en finger! Ganske morsomt egentlig for da fant hun ikke tastene. Mye av Marits nettaktivitet handler om meg, selvfølgelig. Men nå går det for vidt! Hun har påtatt seg å drifte en webside. Jeg skal da ikke dele henne med mer enn 70 andre Schnauzere og Bouvierer. Hjelp meg, noen må stoppe denne galskapen; alt skal handle om meg! I dag klaget jeg til min tobeinte mormor på 93 år, og hun sa bare at jeg var utrolig bortskjemt. Bare vent til far kommer hjem fra jobb, da skal jeg klage.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar