søndag 28. oktober 2012

Kvarven

Her sitter jeg ved Kvarvtjønna og venter på at vi skal fortsette turen. Toppen bak i bildet er målet.

Forrige helg var vi på topptur. Da var det vindstille, barmark i lavlandet og litt snø i høyden. Kvarven er på nesten 600 moh. Denne søndagen var det bare harene og vi som hadde vært helt oppe. Det betydde at jeg fikk masse skjenn for dårlig oppførsel. De tobeinte er håpløse! Duftene var til å bli vill og gal av - jeg ville løpe og sjekke opp alt - men det var ikke aktuelt. Tenk å gå på tur med to gledesdrepere - to oldiser som ikke gidder å løpe etter harer - kjipe greier. Nei, skaff meg turkompiser som har mer sans for fart og spenning.

2 kommentarer:

  1. Isj, så kjipt da Busteberta, harelukt er jo bare såååå spennende! Gratulerer så masse med dagen, håper du får en SUUUUPER feiring :-) Bursdagsvofsekos fra Tassen

    SvarSlett
  2. Takk, takk Tassen! Det blir nok ikke feiring på "Tassenmåten". Den tror jeg er unik. Men min ønskeliste er klar, så får vi se hva det blir. Tenk om du kunne vært med på tur - så kunne vi hatt fokus på duftene - vi som forstår oss på sånt.

    SvarSlett