mandag 29. oktober 2012

7 år - 29. oktober!

Hei, jeg har bursdag - 7år! Jeg skal visstnok være voksen og rolig i min alder, men ;-) er ikke der enda - mye villspike - mye busteberte, men om 7 nye år så kanskje.... I dag står det Wienerpølse og vaffelkaker på menyen - favorittmat!


Hytteliv! På hytta har vi, jentan, vår egen sofa - men jeg trives best der når Marit sitter der først og sier versågod til meg - det er liksom ikke helt riktig å være i sofaen. Jeg venter også til det er gjort i stand til meg. Jeg er jo en voksen dame tross alt!

6 kommentarer:

  1. Hurra for deg Busteberta, håper du får en SUUUPER feiring :-)

    SvarSlett
  2. Ja, nå tar jeg fatt på mitt 8ende år.. Jeg har hatt en fin dag. I tillegg til vanlig kost (les rasjonering) har jeg fått wienerpølse og potetmos, og vaffelkaker - masse vaffelkaker. Så nå lurer hun tobeinte på hvordan det går med magen min... Tenk å ha så mange snodige tanker...

    SvarSlett
  3. Gratulerer med dagen, Busteberta:) Så koselig å se at dere er aktive i bloggen igjen:) Koselig småprat og flotte bilder:)))

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Vi er bare litt med i bloggeverden - klarte ikke å holde oss helt borte. Men fordelt på flere sosiale medier så blir det vel sånn. Vi, Marit og jeg, følger med deg og hundene også.Håper dere får en fin opplevelse på Dogs4All.

      Slett
  4. Grattis med overstått, bustis! Vet du, nå har jeg sogar fått meg ei terriervenninne som ligner på deg. Hun er 10 år og heter Aira (Ayra, kanskje, med y?). Vi går veldig godt overens, og i likhet med deg er hun leken og glad i å herje og løpe - passer meg utmerket!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, Emre. Men jeg vet alt om dine damebekjentskaper. Her i huset har vi høytlesing fra din blogg, så vi går ikke glipp av noe. Du er en ordentlig jentefut :-). Fortsett med det - koselig!

      Slett