søndag 12. juni 2011

Varm pinse



Jeg har hatt hjemmepinse. I går hentet vi Frost. Da gikk vi tur på Kvalvikodden. I dag har vi lekt og sovet inne. Da jeg skulle gå i "huset" mitt for å roe ned litt i heten midt på dagen kom Frost og la seg på flisene ved siden av buret. Så hadde vi selskap av hverandre. Frost sin paps og min matmor pleier å snakke om at Frost er veldig opptatt av sin farmor, men dagens hendelse måtte være en liten tankevekker. Frost kunne velge. Han valgte ikke Marit, han valgte meg!

Vi har prøvd å gjøre et opptak av drakampleken. Vet ikke om det fungerer med sånn filmsnutt. Ellers har Frostern og jeg en slags bryte/koselek. Det er en ganske underlig lek å observere for den tobeinte, men vi storkoser i hverandres selskap - Frost og jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar