søndag 31. oktober 2010

Søndagstur 2

Den siste oktoberdagen ble kjempefin - 8 grader og sol! Vi tok en bytur. Det gjorde også mange andre to- og firbeinte. Jeg er på slutten av løpetida og valgte meg ut en vakker collie. Vi møttes to ganger, og jeg pistret og fortalte at jeg synes han var råkjekk. Sukk hjerte... Disse tobeinte er ikke like greie bestandig..... De tok ikke så mye som et bilde av den utvalgte. Derimot ble det tatt bilder av båter.

Hurtigruteskipet "Polarlys"

Forrige søndag var vi på motsatt side - Nyholmen, og tok bilde av "Trollfjord" da den kom inn i havna.

4 kommentarer:

  1. Tante da! Du kan ikke bare ta en colli! Du må jo ha en stor sterk Risen Schanuzer! Eller en annen flott Samojedmann (ikke meg altså!!!). Det virket som du hadde en flott tur. Her ute på Rødøy har jeg mange flotter turer, hver dag! Det er kanskje bedre her enn i byen.
    Og vet du hva jeg gjorde i dag etter morgenturen? Jeg hoppet rett inn i lillehuset mitt fra bakken, Papsen ble veldig glad da jeg gjorde det!

    SvarSlett
  2. Hei Frostern, godt du trives på Rødøy. Nye plasser og nye lukter - forandring fryder. Det er smart å slå seg til ro i bilen for da er man jo garantert å få være med. Ellers kan du jo kose masse med din to-beinte der ute. Han har bare deg å bruke fritida på, og det må du utnytte.

    SvarSlett
  3. Hei. Gratulerer så mye med overstått 5-års-dag. Matmora mi har det så travelt at hun husker nesten ingenting lenger. Det er bare ferie,ferie,ferie hun har konsentrert seg om. (Jeg ble SATT BORT i 2uker, tenk det)Ja, jeg vet jo at du også ble det, det er skikkelig dårlig gjort å reise til sol og varme UTEN oss. Nå er det bare julegaver og "ut å spise" som gjelder.Har hørt rykter om torsdagstur, men tror ikke noe på det. Men hvis det skulle være noe i det, ses vi på torsdag?! Stoor klem fra Jessie.

    SvarSlett
  4. Heia i bloggen :)
    Vi savna dokker på byvandinga i går. Håper alt er bra med dere. Ha ei trivelig adventshelg. Hilsen Nina og Mia

    SvarSlett