tirsdag 21. september 2010

Vanlig tirsdag


I formiddag dro Marit ut med bilen, og da hun kom hjem var Frost med. Hun hadde henta han hjemme i huset. Så fikk vi dagen sammen. Vi spiste, gikk tur og tok en "midt på dagen-lur". I dag hadde vi det bare fint sammen, Frostern og jeg. Om jeg skal klage litt må det være på fotoseansen. Jeg fikk ikke være med. Etter turen måtte jeg inn, mens Frostern var ute og ble fotografert. Må bare innrømme at jeg klaget. Vet nemlig godt at det serveres mange go´biter i forbindelse med sånne fotoseanser. Det kan da ikke være så vanskelig å håndtere to hunder og et fotoapparat?

I ettermiddag har vi vært på Rally. Da var det bare Schnauzere - 5 stykker. Første rallytrening etter sommeren, og bakken var våt. Jeg prøvde å lure litt på alle sitt og ligg, og slapp unna med det. Men neste tirsdag skal jeg være skjerpa, for egentlig er jeg ei ordentlig rallyjente!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar