fredag 3. september 2010

Gjøkungen

Lille Frost, 4,5 måned, er på helgebesøk hos sin farmor. Gjett om han føler seg hjemme? Han legger beslag på eieren min, og sover på madrassen min. Han erter meg, og bryr seg ingenting om min kjefting. Så jeg må ærlig innrømme at han er temmelig brysom. Marit sier jeg er blitt sur, men det er slett ikke enkelt. Jeg er snart 5år, og må vel etterhvert kunne kreve litt respekt av en ung og frimodig kjekkas?

Men trivelig er det med selskap, og en alltid like glad turvenn.




2 kommentarer:

  1. Så fine dere er! Jeg har blitt flinkere til å respektere de som er eldre enn meg etterhvert, har fått noen eldre kjenninger som har lært meg at man gjerne kan leke, men at nok er nok innimellom. Tobeintingen min sier jeg har godt av det, selv mener jeg at det ikke er nok før JEG sier det. Selv om jeg tvinges til å godta noe annet... ;-)

    Ha en fin utehøst!

    SvarSlett
  2. Hei Emre. Det er bra for valper å møte mange forskjellige hunder, og lære av de ulike situasjonene. Jeg blir lei valper av og til. Så får jeg kritikk for at jeg ikke sier ifra sånn at jeg blir forstått. Jeg lærer kanskje med tiden jeg også.

    Vi følger med dere i bloggen. Det er trivelig lesing. Ønsker dere også en fin tid fremover med mange nye og spennende utfordringer.

    SvarSlett